sâmbătă, 28 iunie 2008

Drumul spre casa

Comentariul lui Cristian de la postarea cu prima lectie de pescuit mi-a adus aminte de prima mea bere bauta stand cu fundul pe gard, ca boschetarii. Era tot o luna iunie. Am iesit la marginea orasului, impreuna cu Livia, sa adunam plante medicinale de sezon. Musetel, coada soricelului, coada calului si alte buruieni ce credeam noi ca sunt bune de pus in apa pentru ceai. Dupa cateva ore de stat cu fundul in sus sub un soare ucigator si praf inghitit ne-am intors spre casa. Aveam gaturile uscate ca nu ne gandisem sa luam si o sticla cu apa. In fata unui chiosc alimentar de cartier care are de toate am vazut un nene care "tragea" cu sete dintr-o sticla de bere. Ne-am uitat una la alta, ne-am inteles din priviri si ne-am cumparat cate o bere rece. Ne-am asezat cu fundul pe bordura si ne-am baut berile ca niste doamne ce eram noi....Pana atunci nu bausem bere neagra. A fost delicioasa...

Niciun comentariu: