luni, 8 septembrie 2008

GPS

Am revenit. Si da (raspuns pentru popej), n-am avut net pe unde am fost. Si a fost bine ca a fost asa. Pe de o parte. Dar a fost si rau, ca v-am simtit lipsa. Si am o groaza de citit. N-ati stat degeaba in timpul asta. Am traversat muntii de vreo 3 ori. M-am scaldat si in mare. Am avut un mic concediu. Pe drum m-a ghidat GPS-ul. Cu o voce monotona de femeie. E bun ca-ti tine de urat. Si mai are o parte buna. Nu se supara niciodata pe tine. Cand esti berbec si ratezi drumul. "reconfigurare traseu...pe prima strada cotiti brusc la dreapta"...si tot asa. E destul de stresant cand stii drumul cat de cat si ocolesti orasul pe drumul de centura iar GPS-ul tine mortis sa te duca prin centrul orasului. Programat fiind de tine. Tu mergi pe drumul pe care-l stii iar el tot reconfigreaza traseul la fiecare strada ce duce in centru. La un moment dat m-am gandit c'o sa-mi spuna: ce dracu faci tampito? de ce nu esti atenta pe unde mergi? ce pusca mea sunt eu aici, de nu ma asculti?
Cand te ratacesti incearca sa te duca spre destinatie pe drumul cel mai scurt. Pe cele mai intortocheate stradute de cartier. Si pline de gropi. Ca nu le vede, saracul...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ahaaaaa, deci la asta foloseste GPS-ul, sa te tina de vorba la drum lung..