vineri, 21 noiembrie 2008

Luni a fost PHOENIX

Luni la pranz m-am dus la chioscul de ziare in speranta ca mai gasesc CD-ul cu Phoenix al Jurnalului National. In fata mea era o femeie. Cumpara reviste. Multe reviste. Cu retete de bucatarie, casa si gradina, despre femei, etc. Ori era casnica si n-avea cu ce-si pierde vremea ori avea un serviciu cu muuult timp liber. Si-a ales vreo 7 reviste. Deja ma plictisisem de atata asteptat. Da'revista despre Nostradamus n-aveti? A fost, i se raspunde. Si doar i-am spus colegei dvs. sa-mi opreasca revista...va rog eu sa-mi opriti revista cand apare, o roaga pe vanzatoare. Intreaba cat o costa revistele. 27 de lei? Vai de mine, o gramada de bani! comenteaza femeia. In timp ce se scotocea dupa bani, cer Jurnalul. Amabila, vanzatoarea o intreaba pe femeie daca nu vrea si ea CD-ul cu Phonix. Costa doar 5 lei. Femeia se uita lung la CD. Nu-i vreau pe zapacitii astia...nu-mi plac!. Atunci, poate vreti Odeon...cu muzica veche. E 6 lei, insista vanzatoarea. Da, pe asta il vreau...femeia mai scoate 6 lei din portofel.

Habar n-am cine-i Odeon asta...

Niciun comentariu: