duminică, 1 februarie 2009

Johnny Raducanu

Il iubesc...ca om, ca muzician....

Spicuiri din interviu Formula AS

[....] traim sub un asediu de informatie extenuant. S-a terminat cu dulcea vreme a taclalelor, cand stateai fata-n fata si te priveai ochi in ochi. Informatia circula atat de repede, ca este inghitita fara a mai fi "mestecata"...[...]...si-ti mai spun ceva: in America, negrii se omoara intre ei si spun ca sunt victime ale rasismului. Si cu mine e tot la fel. Desi eu sunt tigan, tiganii nu mai tin la mine, ca ii critic mereu si nu le place nici ca am facut studii 25 de ani si umblu prin lume numai cu albii, cu rumanii, cu intelectualii, si nu ma balacesc cu ei in noroiul etnic...[....]...Negrii intre ei sunt niste rasisti ingrozitori [...] Am zis ca daca Romania ar fi de inchiriat, as inchiria-o pe 100 de ani la americani [...] Iti dai seama cum a fost tara asta, si cum a ajuns?!...Eu am cunoscut si splendoarea si decaderea ei. Eu l-as pune pe Emil Hurezeanu, cea mai clara si mai echilibrata minte de politolog, prim-ministru, pe Ilie Serbanescu, cel mai tare economist, la Finante, si pe...Fane Spoitoru' la Interne. Fiindca eu stiu mentalitatea gangsterilor: cand ii dai un asemenea lucru serios de facut, ii redai demnitatea, lucru pe care nici in vis nu l-a visat. Asa ca isi va da silinta si va face treaba de o suta de ori mai bine decat altul, cinstit, care se corupe imediat ce ajunge sus [...].

Enjoy!

Niciun comentariu: