vineri, 25 aprilie 2008

Povestea mielului meu

Am fost la o stana...
Sa cumpar un miel pentru sarbatori...
Am nimerit la ora mulsului ...
M-au pus sa-mi aleg...
Dar n-am fost in stare. Ma simteam ca un ucigas. I-am lasat pe ei...
Oamenii isi vedeau linistiti de treaba lor. Am inteles si, de ce , dupa ce le taie gatul, ii umfla ca pe baloane.Cand omul a inceput sa loveseasca corpul mielului sa vada daca e umflat bine (parca verifica roata unei masini) n-am mai rezistat.M-am dus langa alt cumparator care nu vroia sa vada cum sunt sacrifiati mieii .....Nu stiu daca ciobanii au fost multumiti de vanzare. Cu siguranta, cainii lor au fost cei mai fericiti: au mancat pe saturate
Sigur n-am transat mielul asa cum trebuie. E prima data cand o fac. Daca as lucra la o macelarie n-as face prea multi pureci...Am reusit pana la urma sa-l fac bucati.

Niciun comentariu: