duminică, 11 mai 2008

De ce nu-mi plac cainii


Am fost in vizita la nasa surorii mele. Ploua mocaneste. De destule ore ca pamantul sa se faca clisa. Femeia ne-a poftit in casa sa bem o cafea. Asta n-o refuz niciodata. La tara pantofii se lasa la usa de la intrare. Mai ales cand ploua. In 10 min mi-au inghetat picioarele bocna. Gazda nu facuse focul in soba. Plecam. Deschid usa sa-mi incalt pantofii. Nu era decat unul. Ma uit sa vad unde ar putea fi pantoful meu. Si de ce disparuse. La vreo 10m, in curte, vad pantoful. Pazit de un dulau negru care ma privea triumfator. O rog pe gazda sa-mi aduca pantoful. Femeia isi cere scuze ca a uitat sa ne spuna sa bagam incaltarile in casa. Cainele are obiceiul sa fure de la usa. Pantoful arata ca in poza. Sper ca i-a cazut greu la stomac cainelui. Gazda mi-a dat o pereche de cizme de cauciuc ca sa pot pleca...

Niciun comentariu: