miercuri, 10 decembrie 2008

Magia sarbatorilor de iarna?

In perioada asta mai toata lumea isi impodobeste apartamentele cu ce crede ca are mai frumos si ochios: mosi craciuni spanzurati de balcoane, luminite multicolore agatate de perdele si draperii cu forme de braduti, stelute si globuri. Fericitii posesori de-o palma de pamant in fata apartamentului nu pierd ocazia sa n-o impodobeasca dupa cum ii taie capul. Nu stiu de ce imi da impresia de balci. Nu inteleg graba asta...Cutia mea cu globuri sta, inca, cuminte pe un sifonier. Si o sa mai stea. Pana ce voi impodobi bradul. Mi-e dor de bradul copilariei mele luminat de lumanari. Lumanari adevarate. Cand le aprindeam, mama statea de paza sa nu ia foc vata intinsa pe crengutele bradului. Lua pin ca era mai ieftin ca bradul. Nici vorba de instalatie electrica pentru brad. Era prea scumpa. Au fost ani in care ma rugam sa-mi ia brad. In anul in care n-am avut mi-am spus ca, atunci cand voi fi mare si voi avea banii mei, n-o sa-mi lipseasca bradul niciodata. Brad adevarat.

Niciun comentariu: