joi, 14 august 2008

Boys

Dumnezeu mi-a dat ochi ca sa vad. D'aia ma uit, ti-ar raspunde un barbat daca-l prinzi uitandu-se luuung dupa o femeie. Doamne fereste sa faca si nevasta lui la fel.

Am fost cu masina la service. Auzeam o bataie ritmica la motor. Suspecta. Mi-am luat bilet de voie si am plecat. Il cunosc pe seful de la service. O cunosc si pe sotia lui. O femeie frumoasa cu un par lung si blond care-i curge in valuri pe spate. La o cafea am aflat mai multe. De fapt, femeia s-a plans ca, din cauza geloziei sotului, nu-si permite sa insoteasca la restaurant echipele venite in control. Se gasesc destui informatori. Nu conteaza ca-i sarcina de serviciu. Prefera sa nu se duca decat sa aiba scandal acasa. Sa revin la gelos. Cat timp am stat in service s-a invartit in jurul meu ca un titirez. Nu m-a privit o data in ochi. Or fi urati si nu stiu eu? In schimb a stat cu ochii lipiti de decolteul meu. Fara nici o jena. Parca as fi avut magneti sub bluza. Imposibil sa nu-si fi dat seama ca privirea lui insistenta ma deranjeaza. Imi statea pe limba sa-i spun cateva. Am tacut. Ca masina mea era in mainile lui. Foto: Hugo Strasni - Slovenia - (*kmetjurec) pe deviantART

2 comentarii:

andrei spunea...

specific masculin... :))... daca si;ar da seama ca in ochi poti privi lumea ei... nu mai jos :D... un week'end fain... :)

LiliAna spunea...

multam, andrei!
pentru unii lumea se opreste in decolteu si atat...