miercuri, 13 ianuarie 2010

Mama de baieti

Intai faptele.
Incep prin a face o precizare: am doi baieti, unul de 15, altul de 11 ani. Care se "inteleg" ca fratii. Unul, cel mic - Sabin, are ore dupa amiaza, cel mare, dimineata.
Sabin a imprumat, acum o saptamana, de la prietenul si colegul de clasa, un joc pe PS. Ieri, 11.01, Sebastian i-a spus celui mic sa-i lase jocul. Sabin i-a raspuns ca, daca il ajuta sa treaca de nu stiu ce nivel la nu stiu ce joc pe PC, i-l da. Nu s-au inteles la "pret". Drept pentru care Sabin, inainte de a pleca la scoala, a ascuns jocul. Da' l-a ascuns atat de bine ca nu mai stie unde. Loc are destul in 4 camere+restul.
Consecintele:
1. Astazi, proprietarul jocului l-a cerut inapoi. Evident ca nu l-a primit.
2. Sabin are de invatat la istorie, pentru maine, 13.01, lectia despre Alexandru cel Mare. Manualul de istorie are lipsa niste pagini, ati ghicit, fix la lectia despre marele macedonean. In plus, maine dau test la istorie.
3. Sabin i-a cerut lui Mihai sa-i imprumute manualul de istorie dar copilul a refuzat din cauza ca nu i-a dat inapoi jocul pe PS (mi se pare corect).
Am doua variante: sa ma rog sa nu-i pice la test Alexandru cel Mare (ar mai fi razboaiele medice, Secolul lui Pericle si Sparta si Atena) si
2. Sa-i dau o mama de bataie, ca mi-a scos peri albi.
Ar mai fi una: sa-mi dau demisia, dar nu cred ca mi-o primeste cineva :(

Un comentariu:

Amiraelus spunea...

Baiatul e promitator. Foarte promitator. Daca asta va fi atitudinea lui in viata vietii, cred ca va fi un om adevarat.