marți, 7 octombrie 2008

Daca e marti, e Cristian

Nu sunt prea priceputa la vorbe asa ca las pozele sa vorbeasca. Pozele nu sunt ale mele. Sunt furate. Cer iertare pentru asta.
Ce face Cristian in poza de mai jos? Cred ca incearca sa vada ce-i dincolo de pragul celor 40 de ani...merita sa treaca pragul sau nu?
E romantic, dar n-ar recunoaste nici mort!

Aici prefera sa se ascunda cand e ranit...

E prieten cu toate orataniile pamantului...

Fumeaza ca turcii cand ajunge la olandezi...

Obosit dar multumit cand termina proiectele...

Fericit...banuiesc!

Nu mai stiu ce sa spun...doar "La multi ani", Cristian!


4 comentarii:

neacsu spunea...

ultima e furata de la mine!! facuta cu nokia meu. eh, putem sa zicem ca, in afata de ada, e blogul celor sariti de 40...

LiliAna spunea...

recunosc, emil...e furata de la tine, facuta cu nokia tau :))

blogul celor sariti de 40, nu sariti si de pe fix...sunteti grozavi cu totii :)

Cristian spunea...

frate, da' parcă aş fi murit şi mi se face expoziţie retrospectivă ;)

mersi de gânduri!

LiliAna spunea...

pai asa si e...ai ingropat o caruta de ani; acu' te-ai nascut a doua oara...asa ca pune mana si TRAIESTE

n-am mai gasit alte poze ca mai puneam...pana la anul mai gasesc eu ;)