luni, 13 octombrie 2008

La balta laudata

Sambata se anunta vreme buna. Un pic de ceata dimineata. Asta nu deranja. Planuisem din timp un drum la Lunca. Vineri seara se schimba planurile. Gabi ne propune Murighiol. Drumul e putin mai lung dar se compenseaza cu taxa de balta. La Lunca taxa e 100 lei de caciula. La Murighiol e numai 30. Buuuun. Fac mamaligi de toate neamurile: de patratica si de bomba. Fac bagajele. Ma culc pe 1. Pun ceasul sa sune la 4.45. La 5.30 era plecarea. N-am dormit bine. Am visat ca eram alergata de un lup (asa-mi trebuie daca ma uit la stiri). Cand a sarit lupul pe mine m-am trezit. Cred ca am si tipat in somn. Imi bubuia inima de credeam ca fac infarct. Adorm. Suna ceasul. Pun de cafea. Ma imbrac. Imi arunc ochii pe ceas: 4. Sa mor! N-am fixat bine ceasul sa sune. Ce sa mai dorm...m-am invartit prin casa sa treaca timpul. Ajungem la balta laudata dupa un drum de 2,5h. Ceata nu era. In schimb, erau nori, frig si batea vantul rau de tot. Sa mai spun ca n-am prins nimic? NIMIC. Gabi, care conduce Dacia din poza de mai jos, nu mai stia cum sa se scuze ca ne-a facut sa ne pierdem timpul de pomana. Asta e! Un drum de 370 km dus-intors. Dar am ajuns in marginea Deltei.

Trebuie sa spun cateva cuvinte si de masina lui senzationala. Abia ne-am putut tine dupa ea. Mergea cu 160km/h! Masina este din 1975. 33 de ani! S-a jurat ca nu i-a adus nicio imbunatatire. Cutia de viteze este in 4 trepte cu pinion redus la treapta 4. Asta-i explicatia, spune el. Asa o fi!





Niciun comentariu: