luni, 13 octombrie 2008

Tot mai simplu sau tot mai greu

"BRD- Tot mai simplu" - acum pot spune ca e adevarat. Am simtit asta pe...cardurile mele. Mi-am pierdut portfelul. Ceva lei (vreo 40) si 2 carduri. Asta e. Se mai intampla cand esti cascat. Bine ca-mi tin actele in alta parte. Primul drum l-am facut la BRD. Chiar a fost simplu. Mi-a cerut buletinul, a butonat ceva, am semnat si cu asta, basta. N-a durat 5 minute. Peste 10 zile am card nou. Ma duc peste drum, la rivalii BCR. Functionara imi cere cateva date. Verifica in calculator. Imi spune ca trebuie sa sun la Bucuresti, la centru. Eu si nu altcineva. E draguta si imi face legatura. A durat 5 minute pana am prins centru. Ca d'aia e centru, sa fie ocupat. O voce de pustoaica plictisita ma ia la intrebari. Da'ce fel de card e. Unde locuiesc. Ce CNP am. Cand am efectuat ultima operatiune pe card...etc, etc. La urma imi spune ca totu-i in regula si trebuie sa completez o cerere sa spun ce vreau. Completez si cererea. Fata de la ghiseu inregistreaza cererea si-mi spune ca trebuie sa astept confirmarea centrului ca mi-a primit cererea. Imi venea sa urlu. Tot ea imi spune ca sigur o vor primi. Aaaa...pot sa plec, da? 10 zile dureaza pana imi dau un card nou? Da, 10 zile, imi spune. Cu totul a durat 20 min. La BCR e tot mai greu...

LE: am fost anuntata la telefon ca mi s-a gasit portofelul...cu tot ce era in el; nu putea sa sune la 8 dimineata? inainte sa ma duc la banci? Off....

Niciun comentariu: