miercuri, 9 iulie 2008

Amintiri scorojite


Mi-am revazut scoala in care am buchisit 8 ani. Au trecut....nu conteaza cati ani . Multi. Nu s-a schimbat mai nimic in aspectul ei. Nu pot zice acelasi lucru si de al meu. Pereti scorojiti care cer o mana de var. Pana si scena e neschimbata. Aceleasi scanduri. In 8 ani am urcat o singura data pe scena asta. Sa-mi iau mentiunea. In acele vremuri nu se acorda decat un singur premiu I, un singur 2...si 3 mentiuni. Nu ca acum. Toti elevii de scoala primara iau diplome. Sa nu se supere elevii si parintii. Nu existau pe peretii scolii nici desenele din poze. In fiecare zi ne incolonam pe clase si intram in ordine in scoala. Pe la intrarea elevilor. Intrarea profesorilor ne era interzisa cu desavarsire. Nu cred s-o fi folosit in 8 ani...Ani frumosi. Mi-am adus aminte si de Julien. Colegul meu blond cu ochi albastri si extrem de inalt. Asa il vedeam eu. Julien avea o mama suberba cu bucle blonde in vant. Am fost indragostita de el. In tacere. L-am revazut acum cativa ani. La fel de blond si cu aceeasi ochi fascinanti. Dar mult mai scund...Asa era acum. Ochii lui cum m-au vazut oare? Curiozitatea nu-i buna intotdeauna...
Alta generatie bate mingea in curtea scolii mele....










Niciun comentariu: