miercuri, 2 iulie 2008

Despre nesimtire


S-a intamplat sambata. Veneam de la market cu sacosele pline. Oferta vanzatorului de caise mi s-a parut interesanta. Initial am pus sacosele in spatele carutei in care erau doua cosuri de nuiele pline ochi cu caise aurii. Dar neastamparul calului facea ca sacosele mele sa nu fie in siguranta in spatele carutei asa ca le-am mutat pe trotuar. In timp ce ma tocmeam cu tiganul aud niste strigate uimite: baaaaa, ce faci? nu te uiti pe unde mergi? Ma uit si ce vad? Vad rotile unei masini cum calca frumos pe una din sacosele mele. Am ramas fara grai. Soferul nici nu s-a sinchisit. Sa opreasca? Sa vada ce-a calcat? Sa-si ceara scuze? Neee... Am verificat sacosele...SE vede in poza partea de sacosa culcata la pamant...Mi-a stalcit doar painea si lipia si a trecut, la milimetru, pe langa caisele luate de la market cu un pret triplu fata de cat imi cerea tiganul. Noroc ca era un Tico care-i dotat cu rotite, nu cu roti...Daca era un jeep? Nu mai era nevoie sa muncesc acasa la scosul samburilor...
Cateva ore mai tarziu eram in trafic. Intru intr-o intersectie cu sens giratoriu si-l vad pe unul cu o masina neagra si lucioasa care-mi vine din dreapta. Imi dau seama ca nu are de gand sa opreasca sa-mi dea prioritate si opresc brusc. Nesimtitul intra in intersectie fara nici-o jena. Il claxonez furioasa. Soferul se uita la mine si-mi zambeste incantat. Ce-o fi crezut? Ca mi-a cazut cu tronc si vreau sa-l agat?

4 comentarii:

Cristian spunea...

trebuia să'l inviţi la un magiun de caise şi să'l laşi pe ionel să'i toarne dulceaţa în şoşoni!

LiliAna spunea...

:))
iote ca la asta nu m-am gandit
amandoi merita niste dulceata in sosoni

Anonim spunea...

Nu mai bine, data viitoare cind te duci la piata, cumperi 4 kile de caise, 2 de rosii si un kil de bita de baseball?

LiliAna spunea...

=))=))
sunteti sadici!