joi, 31 iulie 2008

Inginerie


Electricianul n-a venit.
- Cat de greu poate fi sa schimbi o priza? ma intreaba sor'mea.
- Greu n-ar fi. Dar mie mi-e frica sa schimb si un bec. Da'o priza? Hai sa incercam...
Intoarcem priza noua pe toate partile. N-am mai montat o priza din clasa a 7-a sau a 8-a cand eram obligati sa facem la scoala, la practica, o placheta cu un circuit electric. Ne-am lamurit unde trebuie legate firele. Era si greu de vazut asta. Sor'mea leaga firele. Incearca sa puna priza. Eu eram cu indicatiile.
- Vezi ca trebuie invers. Roteste-o!
Ascultatoare, roteste priza si ies firele.
- Tu, cu ideile tale, se enerveaza sor'mea. Ce daca statea asa cum am pus-o? Acu' tre' s-o iau de la capat.
Am tacut malc. Termina de montat priza. Urmeaza verificarea. Mergeeeee!
- De cati ingineri e nevoie sa schimbi o priza? o intreb pe sor'mea.
- 2, imi raspunde fericita.
In seara aia am mai montat 3 prize si 2 intrerupatoare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo!
La masini de spalat te pricepi?

LiliAna spunea...

:))

LiliAna spunea...

vezi ca e program rabla la electrocasnice; la altex, cred