sâmbătă, 3 ianuarie 2009

dolce

M-am abonat la dc-tv. Cum o buna parte din timp mi-o pierd in bucatarie am optat pentru al doilea kit de instalare. Trebuie sa te obisnuiesti si cu asta. In primele zile, cu ochii la ecranul televizorului, am topit manerul la un castron din plastic si am pus zahar in mamaliga...Toate echipamentele le-am luat in chirie. Dar trebuie sa cumpar al doilea kit de instalare. Pe contract am bifat ca-l platesc cei 75e in 24 de rate. Sunt estrem de multumita de calitatea imaginii, semnalul fiind excelent. Dar! Ca nu degeaba ma apucam sa scriu postul asta. Vine prima factura. Noroc ca stateam pe scaun cand am deschis plicul. 386,92 lei. M-am uitat pe desfasurator. M-au trecut cu plata integrala la kitul de instalare. M-am enervat...doar am semnat un contract, nu? Sun la 1930, numarul de urgenta al ROMTELECOM. Urmez pasii pe care mi-i spune robotelul. Am pierdut 20 min. sunand. Nu mi-au facut legatura. Doar canta la nesfarsit "we will be together". Ma duc la GERMANOSul din colt. E partener ROMTELECOM si nu ma poate refuza. Baiatul de la GERMANOS s-a chinuit jumatate de ora pana a reusit sa obtina legatura. Cand a reusit i s-a spus ca trebuia sa sune la alt departament. Pana la urma i s-a facut legatura si au urmat o groaza de verificari...ca angajatii care au fost cu instalatul n-au fost atenti cand au facut contractul; nu ma intereseaza, le-am zis, eu stiu ce-am semnat si asa vreau sa raman...da sigur vreti sa platiti in rate? sigur vreau...pana la urma mi-au inregistrat reclamatia si si-au cerut si scuze. Acum am primt noua factura. E drept ca data facturarii e anterioara datei cand am facut reclamatie. Factura e de 403 lei. Sper sa n-o iau de la capat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

haha la partea cu zaharul in mamaliga
vai doamne la partea cu factura...