miercuri, 14 ianuarie 2009

Poveşti cu vin (4)

Povestea lui S. Revelion 2009. Baiatul lui S. a făcut revelionul, ca mai toţi
studenţii, cu gaşca. S povesteşte: pe 1 ianuarie, dimineaţa, când mă trezesc, văd la uşă adidaşii lu' Ionuţ. Îi iau şi-i pun pe raft, că nu suport să văd încălţămintea că stă la uşă. Se scoală şi bărbatu-meu. Vede adidaşii, îi ia şi vine cu ei în bucătărie. Âştia sunt adidaşii pe care i-am adus, acum, din Italia? Da, a cui vrei să fie? îl întreb nedumerită...Tu te-ai uitat la ei? Mă uit la adidaşii din mâna lui şi nu-mi vine să cred ce văd. Cei doi adidaşi nu erau la fel. Unul se vedea că-i nou, dar celălalt era cam uzat si de culoare diferită. De parca n-ar fi fost destul, amândoi erau pentru piciorul drept, unul mărimea 45 (cât poartă Ionuţ), unul mărimea 43. Cum o fi ajuns băiatul ăsta acasa, cale de vreo câteva blocuri, nu-şi explică nimeni...

Niciun comentariu: