vineri, 2 ianuarie 2009

Povesti cu vin (1)

Povestea lui Romica
Eram pe vremea lui nea Nicu. Am plecat cu trenul intr-o delegatie la Moscova. Eram singur in cuseta. De la Chisinau s-a urcat un moldovean. In cuseta de alaturi mai erau 2. Toti trei mergeau la Moscova sa aduca niste utilaje. Si-a pus pe el un trening si papucii de rigoare. Mi-a spus ca merge la colegi sa bea un vin. M-a invitat si pe mine. L-am refuzat politicos. Dupa 2 ore ma invita din nou. Il refuz iar. Dupa inca 2 ore ma cheama iar. Ma cam plictiseam, asa ca m-am dus. Toti erau in trening si papuci. Drumul e lung pana la moscova. Masuta era plina cu mancare. Si vin. Ma pun si eu pe baut. Dupa ceva timp, unul din ei spune: hai sa bem ceva ca lumea. Unul din ei se duce la insotitorul de vagon (o tipa) si se se intoarca cu niste cani de sticla in se servea ceai. Cam de 300. Atunci am vazut cele 2 bidoane de 30l. Mi-au spus vinul era pentru utileje. N-am baut decat 2 cani din vinul ala. Apoi mi s-a rupt filmul. M-am mai trezit cand am ajuns la Moscova. Nu stiu ce vin a fost ala, dar n-o sa uit toata viata...

2 comentarii:

Anonim spunea...

frumos povestit, astept seriile urmatoare :-)

LiliAna spunea...

multam, Simona