luni, 5 ianuarie 2009

Povesti cu vin (2)

Povestea lui C.
Aveam vreo 6 ani. Ai mei au dat o petrecere. Erau invitate cateva familii. Nu stiu cate dar copii eram 6. 4 fete si 2 baieti. Eu si sor'mea eram fericiti ca in seara aia nu ne vom culca la 9 ca in celelalte seri. Mama intinsese masa in sufragerie. Noi, copiii, ne alergam prin camera. Ca sa nu ocupe loc pe masa si sa faca loc farfuriilor cu mancare si paharelor sticlele cu vin erau puse jos, langa masa. La un moment dat se face putina liniste si se aude un "hac". Sunetul venea se sub masa. In clipa aia si-au dat seama ca nu mai era niciun copil la vedere. Au ridicat un colt al fetei de masa. Toti copiii eram lati sub masa. Ametiti bine de cat vin gustasem din sticlele pus eintre sacune...Petrecerea aia a ramas de pomina.

Un comentariu:

Anonim spunea...

no, uite o chestie...fiica-mea are 4 ani jumatate si revelionul asta a facut sa imi scape din mana si sa guste puuutina sampanie...acum ce sa zic, sampania pentru copii e o porcarie infinit mai mare decat sampania pentru adulti si mai toxica (coloranti, aditivi)
in orice caz, stiu oameni care inmoaie degetul lor in tarie si pun pe limba copiilor (inclusiv de un an)...nu stiu ce sa zic
spor la povestit, e faina ideea!